FAQ

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Jakie występują formy dostawy?
Jak zapłacić za zamówienie?
Ile zapłacę za przesyłkę?
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Co to są kupony rabatowe?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Jak zmienić moje zamówienie?
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Gdzie jest moja przesyłka?
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.